Tisk na majice: kakovost ali cena?
Promocijska darila, s katerimi podjetja skrbijo za prepoznavnost blagovnih znamk, so večinoma drobna in poceni. Stanejo zgolj evro ali dva – razen, če se odločimo za tekstil.
Tisk na majice, vetrovke, športne torbe in podobno lahko predstavlja visok strošek. Predvsem pri oblačilih je zato pogosto treba izbirati med kakovostjo in ceno.
Kako se torej odločiti?
Izberite glede na namen. Kadar želite, da vaši »promotorji« uporabljajo majico dolgo in z njo predstavljajo blagovno znamko ali podjetje, je pomembnejša kakovost. Potrebno je izbrati majico iz dobrega materiala, primernega kroja in se odločiti za tisk višje kakovosti. Če gre za kratkotrajno akcijo, ki bi jo radi promovirali s tekstilom, pa ste lahko v prvi vrsti pozorni na ceno – majička ne bo dolgo aktualna.
Za
tisk na majice se poleg podjetij pogosto odločajo tudi manjše organizacije, na primer društva in klubi, prav tako pa tudi posamezniki. Tudi pri nas vse večkrat majico namenimo zgolj enkratnemu dogodku, na primer dekliščini, obletnici, rojstnemu dnevu ... Pri sredstvih tudi v tem primeru radi varčujemo in pri enkratni uporabi je prav, da je tako. Ne le, da zato izberemo poceni material in preprost tisk, temveč tudi preprosto oblikovanje.
Podjetja imajo svoje oblikovalce, ki jim izdelajo logotipe in napise, sami pa si oblikovanja po naročilu ne moremo privoščiti. Prav zato je dobrodošlo, da podjetja, ki nudijo
tisk na majice, nudijo tudi že oblikovane predloge, ki jih zgolj prilagodimo po svojem okusu:
Izbiramo lahko tudi med pripravljenimi napisi in ikonami, ki jim zgolj določimo, kje na majici naj se nahajajo ter v kakšni barvi – povsem preprosto je! Tudi izbira modelov tekstila je običajno precej pestra, zato lahko izberemo klasične majice, majice za športne aktivnosti (ali celotne drese, na primer za nogomet,), majice na naramnice ali brez rokavov ...
Preden se odločite za
tisk na majice, pa seveda pomislite še na nekaj:
- je majica res tisto, kar je najbolj smiselno izbrati?
Razmislite o tem, s čim se ukvarjate in prilagodite izbiro tekstila. Za trgovino, ki ponuja hrano za male živali, bo bolj kot tisk na majice primeren tisk na torbice, v katerih se shranjuje pasje priboljške za sprehode. Če imate spletno stran z recepti, bo logotip bolje natisniti na predpasnik za kuhanje. Če ste teniški klub, razmislite o tisku na čepice, ki med igro ščitijo oči pred soncem. Promovirati se je namreč potrebno pametno – tako zaradi prihrankov kot zaradi učinka, ki si ga obetamo od promocijskih materialov.
Za tisk na majice lahko izberete različne vrste majic. Našo ponudbo si lahko ogledate spodaj:
Preberi tudi...
Imate svoj slogan, ki bi ga radi zakričali v svet ali pa bi radi brez besed okolici sporočili kaj imate radi ali to, kar preprosto ste?
PODROBNO
Iščete majico z unikatnim napisom?
PODROBNO
Povečajte prepoznavnost blagovne znamke in razveselite zaposlene …
PODROBNO